Ügyfélszolgálati továbbképző tanfolyam

A legközelebbi továbbképző tanfolyam indul: 2017. Október 11-12. (Sze-Cs)

A továbbképző tanfolyam ismertetése:

A továbbképző program 3 fő részből áll:

1. rész: „Professzionális ügyfélszolgálat”
(1 napos tréning, időpontja 2017. Október 11. (Sze) /9.00-től 15.00 óráig./

2. rész: „Az ügyfelek problémáinak és reklamációinak kezelése”
(1 napos tréning, időpontja 2017. Október 12. (Cs) /9.00-től 15.00 óráig./

3. rész: Elméleti ismeretek
(egyéni felkészülés)

Az elméleti ismeretek anyaga:

  • Ügyfélszolgálati ismeretek
  • Ügyfélkapcsolati ismeretek
  • Ügyiratkezelési, levelezési és irodaszervezési ismeretek
  • Ügyfélszolgálati etika és protokoll ismeretek
  • Ügyfélszolgálati pszichológia

Beszámoló az elméleti ismeretekből: 2017. December 6. (szerda)

A tanfolyam elvégzéséről „Oklevelet” állítunk ki.

A tréningprogram részvételi díja:

Tanfolyam díja: 120 ezer Ft/fő + Áfa, azonban 2017-ben az Európai Üzleti Iskola fennállásának 15. évfordulója alkalmából ezt a továbbképző tanfolyamunkat részvételi díj kedvezménnyel hirdetjük meg, az alábbiak szerint:

1 fő részvétele esetén: 60 ezer Ft/fő+Áfa
2-3 fő részvétele esetén: 55 ezer Ft/fő+Áfa
4 vagy több fő részvétele esetén: 50 ezer Ft/fő+Áfa

MIT TARTALMAZ A KEDVEZMÉNYES RÉSZVÉTEL DÍJ?

A képzési program megtartását, az összes oktatási anyag ellenértékét, valamint a helyszín költségét.
[Étkezési és ellátási költséget, valamint parkolási díjat a részvételi díj nem tartalmaz.]

Jelentkezési határidő: 2017. Szeptember 29. (péntek)

A tanfolyam időtartama: 2017. Október 11. – 2017. December 6.


Online Jelentkezés

Nyomtatható jelentkezési lap letöltése »»











Delegáló cég/szervezet vállalja, hogy a tanfolyam díját - amely magában foglalja az oktatási anyagok, a kávészünetek és az ebédek költségét is -, a számla kézhezvételétől számított 8 napon belül átutalja.