Ügyfélszolgálati továbbképző tanfolyam

A legközelebbi továbbképző tanfolyam indul: A továbbképző programot 3 hetente indítjuk

A továbbképző tanfolyam ismertetése:

A továbbképző program 3 fő részből áll:

1. rész: „Professzionális ügyfélszolgálat”
(A jelentkezés beérkezésétől számítva 3 héten belül)

2. rész: „Az ügyfelek problémáinak és reklamációinak kezelése”
(A jelentkezés beérkezésétől számítva 3 héten belül)

3. rész: Elméleti ismeretek
(egyéni felkészülés)

Az elméleti ismeretek anyaga:

  • Ügyfélszolgálati ismeretek
  • Ügyfélkapcsolati ismeretek
  • Ügyiratkezelési, levelezési és irodaszervezési ismeretek
  • Ügyfélszolgálati etika és protokoll ismeretek
  • Ügyfélszolgálati pszichológia

Beszámoló az elméleti ismeretekből: A 2 napos tréning után 6 héttel

A tanfolyam elvégzéséről tanúsítványt állítunk ki.

A TOVÁBBKÉPZŐ PROGRAM RÉSZVÉTELI DÍJA

A továbbképző tanfolyam részvételi díja: 120 ezer Ft/fő + Áfa

MIT TARTALMAZ A RÉSZVÉTEL DÍJ?

A képzési program megtartását, valamint az oktatási anyagok ellenértékét.

JELENTKEZÉSI HATÁRIDŐ: FOLYAMATOSAN

A továbbképző tanfolyam időtartama: 6 hét


Online Jelentkezés

Nyomtatható jelentkezési lap letöltése »»











[form-t-2]

Delegáló cég/szervezet vállalja, hogy a tanfolyam díját - amely magában foglalja az oktatási anyagok, a kávészünetek és az ebédek költségét is -, a számla kézhezvételétől számított 8 napon belül átutalja.